نفرین نامه

بهشت وحور وآب کوثر از تو مرا در قعر دوزخ خانه ای ده

نفرین نامه

بهشت وحور وآب کوثر از تو مرا در قعر دوزخ خانه ای ده

داغونم

داغونم داغون

هر روز دارم بدترمیشم نمیدونم چمه. خیره سرم رفتم دکتر روز و شب دارم دارو میخورم ولی بدتر شدم که بهتر نشدم

دلم گرفته

مغزم پره نمیتونم تمرکز کنم نمیتونم فکرمو رو یه چیزی متمرکز کنم  

 سر گیجه گرفتم دارم دیوونه میشم حالم از همه چی داره بهم میخوره هیچی ارضام نمیکنه

نمیدونم باید چیکار کنم اگه از اول اینطور بودم ناراحت نمیشدم ولی چی شد این بلا سرم اومد نمیدونم

همه چی ریخته بهم اخلاقم رفتارم کل شخصیتم عوض شده نمیخوام اینطور باشم میخوام همون آدم قبلی باشم میخوام همه چی بشه مثل اولش میخوام وقتی نقاشی میکشم رنگای شاد بذارم روی بوم میخوام همون آدم قبلی باشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://ati1.blogfa.com

سلام...
اینو جدی نوشتی؟؟؟
بهت نمیاد عزیز.
آخه چرا؟؟؟

علی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

جدی جدی نوشتم
نمیدونم مشهد چه بلایی سرم آورده!

محبوب پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.mahbo0ob.blogfa,com

هی هی هی شما دوتا باز به هم افتادین از مشهد بد میگین...
خودت میدونی چته ؟؟نگران نباش خوب میشی .
تازه بهتم میاد:)
یه موقع ناراحت نشی ازم باهات شوخی میکنم///
قصدم فقط تضعیف روحیه اس///بازمشوخی کردم
اشگالی نداره عزیزم اگه باهاش بجنگی حتما پیروز میشیییییییی بهم اعتماد کن من در حال جنگم و فکر میکنم ۸۰۵ پیروزم پس تو هم میتونی اگه بخوای...

وحید شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://neveesa.com

من میدونم مشهد با تو چه کرده !!

ezraeel یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

سن سن سن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد