نفرین نامه

بهشت وحور وآب کوثر از تو مرا در قعر دوزخ خانه ای ده

نفرین نامه

بهشت وحور وآب کوثر از تو مرا در قعر دوزخ خانه ای ده

چرا به دنیا اومدم.....!

 منتظر یه نفر بودم رو پست قبلیم برام نظر بذاره تا یه پست دیگه بذارم ولی مثل اینکه به کل فراموشم کرده چاره ای نیست باید بیخیالی طی کنم!

سوالای زیادی تو ذهنمه انقدر که خودمم قاطی کردم نمیدونم باید از کجا شروع کنم! 

چرا به دنیا اومدم؟ آیا من نتیجه اشتباه پدر مادرمم؟ آیا اصلا به آینده من فکر کرده بودن؟ اصلا برنامه ای واسه من داشتن؟ یا اینکه فقط حوس بچه داری زده بود به سرشون؟  

خدا کیه؟ خدا چیه؟ نگین که داری کفر میگی این فقط یه سواله! 

عشق چیه؟ عشق با دوست داشتن فرق داره یا نه؟ 

چرا باید دین داشته باشیم؟ اگه فقط آدم خوبی باشیم کافی نیست؟ حتما باید اسم یه دینی رو شناسناممون باشه؟ چرا با دین واسه خودمون مرز تعیین میکنیم؟ 

چرا با خط کشی جغرافیایی واسه خودمون ملیت قومیت نژاد زبان..... تعیین کردیم؟ بعضی وقتا فکر میکنم هیتلرم کاره بدی نمیکرد! همه ی دنیا یکی میشد! فقط یکم داشت تند می رفت همین کارو خراب کرد.  

 .........

نمیدونم منم باعث میشم یکی بیاد تو این دنیا و این فکرا رو بکنه یا نه! شاید من دیوونم شاید باید بیخیال خیلی چیزا بشم! ولی ای کاش مشکلام همینایی بودن که نوشتم!!  

مخم هنگ کرده.  

هیف که اهل خود کشی نیستم وگرنه خیلی وقت پیش خودمو خلاص کرده بودم!!!!!